sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Crema pentru iritatii, eritem, dermatita

Iata reteta pentru crema de care vorbeam aici Din pacate era scanata cu fundul in sus, am incercat sa o intorc, dar nu am reusit sa o fac sa ramana asa :) O intorceam, dar cand incercam sa o deschid a doua oara tot cu fundul in sus era :)) Pana la urma am reusit sa o intorc definitiv, dar nu o puteam posta aici fiindca era in format PDF. Atunci am fotografiat-o cu camera de pe monitorul PC-ului :)))
Ideea este ca aceasta crema face minuni la orice iritatie, eritem, bubita si mai nou am constatat ca ii prieste de minune lui Pupicu la petele de dermatita atopica de pe picioruse. Petele nu mai sunt rosii, pielea ramane foarte moale si hidratata si nu il mai mananca. Imi e si frica sa spun asta, parca imi e teama sa nu ispitesc petele sa apara din nou.

Eu folosesc crema aceasta de mult, de cand era Pupicu mititel si a avut odata o iritatie puternica de scutec. Dupa o singura aplicare a trecut. Ce Bepanthene, ce Deflamol, niciunul nici altul nu a facut fata, insa crema asta da. De atunci o am in casa in permanenta si o folosesc pentru orice bubita sau iritatie, chiar si pentru noi. Insa pana acum nu mi-a dat prin cap sa o folosesc pentru dermatita lui Pupicu. Mare pacat, as fi scutit mult timp si bani...

Costa si foarte putin, 3 sau 4 lei, nu stiu exact, fiindca de fiecare data facem comanda mai multe mamici si nu stiu pretul fix.

Reteta arata rau fiindca s-au facut un milion de copii dupa ea, dar daca o copiati si o printati cu contrast maxim, ar trebui sa isi dea seama oricine de la farmacie. Ideea e oricum sa inteleaga ei, nu noi ;) or daca ei inteleg scrisurile execrabile ale tuturor doctorilor, o sa priceapa si o reteta mai prost vizibila.

Sper sa va fie de folos. Noua ne-a fost de folos de fiecare data, mai ales acum cu dermatita. Iata cum era, nici nu imi vine sa cred cum a trecut....

36 de comentarii:

ayandari spunea...

crema n-are nicio denumire?e preparata de farmaciste in laborator sau se gaseste de-a gata?
BBine ca i-a trecut mititelului, bietul copil ce avea pe picoruse!Pupam cu drag

Zicolorata spunea...

E preparata in laborator, de aceea e nevoie de reteta. Se poate prepara in orice farmacie care are laborator propriu

mamica de Sebastian spunea...

Interesant,asa ceva mi-ar trebui si pt Basse care are pielea foarte uscata si iarna are mari probleme din cauza frigului..Poate te contactez cind ajung in ro prin septembrie

Zicolorata spunea...

Sigur ca da, nicio pb, cu mare placere!

Andreea Badran spunea...

Uh, cum arata bietul de el. Ce l-o fi mancat mizeria aia...
La fix vine reteta asta a ta, astazi i-au pus si aleia mici a sora-mii diagnosticul de dermatita atopica. Nu arata atat de rau dar nici departe nu e.
Merci mult de tot! O sa-i pasez o copie.

Ceska777 spunea...

Hm , e pentru popou initial crema asta? Ca si noi mai avem probleme. Speram sa scap de ele odata cu pampers-ul dar se mai lungeste....
Nu stiu daca aici prepara asa ceva in farmacii.
Oricum bine ca ai rezolvat problemele Pupicului.... sigur ca mai apar probabil pete dar acum ai leac.

Off topic. O leapsa pentru tine aici: http://dudu-micsicapos.blogspot.com/2010/01/leapsa.html

Zicolorata spunea...

Andreea, din cauza asta am si pus reteta pe blog, fiindca stiu ca multa lume are nevoie de asa ceva.

Ceska, da, initial crema e pentru eritem fesier, insa de la famacie ne-a spus ca ajuta la orice iritatie, bubita, care se lasa cu inrosire si mancarime.

Anonim spunea...

Spune`mi te rog, Kris, chiar este atat de buna aceasta crema? Sunt disperata si eu de cand gargaritei mele Alma i`au aparut primele semne ale dermatitei. La inceput erau niste buburuze mici, moasa spunea ca e de la transpiratie ca inca nu i s`au format porii in stratul de piele. Dar nu am fost satisfacuta de raspuns si am mers la neonatologul nostru care ne`a pus diagnosticul dermatita atopica. Mi`a recomandat Baneocin in prima faza, insa nu dadea niciun rezultat asa ca am mers din nou la doctorita. De data asta ne`a prescris Advantan milk o data pe zi (seara)care a dat roade de la prima aplicare, insa dupa 4 zile m`am oprit deoarece pielea de pe obrajori devenise foarte subtire si incepea sa se usuce. I`au trecut buburuzele alea, cu exceptie linia sprancenelor unde s`au incapatanat sa ramana la fel. Am recurs la o crema hidratanta din propria initiativa asa ca am mers la farmacie si am luat de la Avene Trixie solutia emolienta pt baita si crema hidratanta si imi place ca pielea gargaritei mele arata acum revigorata si restructurata. Insa buburuzele acum sunt ca niste piscaturi de tantari si au aparut pe gat si in spatele urechilor. Doamna noastra doctor ne`a prescris acum Neopreol, si sincer as vrea sa incerc, insa increderea atat in doctori cat si in toate tratamentele aleatorii scade, si nu as vrea sa incerc la nesfarsit toate cremele din farmacii, nu de alta dar cobaiul nu este altul decat gargarita mea de 12 saptamani :( Am renuntat atat la servetelele umede cat si la toate produsele de igiena pt bebita mea, hainutele i le spal in apa simpla fara detergent, am renuntat la tot ceea ce putea sa reprezinte o sursa de alergie pt micuta. In apa de baita nu ii mai pun decat solutia emolienta.
Vreau doar sa stiu ca respectiva reteta pt crema este remediul potrivit. Nu as vrea sa o vad peste cateva luni ca se extinde si mai mult caci simt deja ca innebunesc in disperarea ca nu cunosc nici macar sursa ca sa combat mizeria asta de dermatita. Spune`mi ca asta este speranta... Cum a reactionat pupicul la crema? A recidivat dupa aceasta? Sanatare multa si bucurii la nesfarsit!

Mami lui Alma

Zicolorata spunea...

Alma, problema cea mai grea este faptul ca dermatita atopica nu are o cauza anume si indiferent cu ce ai da copilul, nu vindeca direct cauza ci doar simptomele. Tb sa avem mare grija in timpul puseelor alergice pt ca riscul de suprainfectare este f mare. Dermat. atopica trece cu timpul. De regula spre 3 ani intra in remisie, la noi asa a fost. Acum are un puseu, destul de slab comparativ cu celelalte. Crema aceasta usuca plagile si il fac sa nu se mai scarpine si sa treaca mai repede. Cortizonul (Advantan milk e tot cortizon) vindeca f repede dar sensibilizeaza f mult pielea si in plus risti sa nu isi mai faca efectul, fara sa mai spun de efectele adverse, ficat, rinichi, incetinirea cresterii)

Crema aceasta grabeste vindecarea in crize. Nu garanteaza nimeni ca nu mai apare. Asta depinde mult de sistemul imunitar al copilului, mostenire genetica, mediu, alimentatie. Un lucru pacatos e faptul ca poate avea un puseu de dermatita si de la un aliment pe care il consuma pana acum fara pb si deodata sa faca alergie la el. De asta se numeste atopie. Ca nu e un pattern f clar. In rest, multa rabdare si cam atat. Va trece in timp, ff putini oameni raman cu ea si dupa pubertate. Dc mai ai intrebari, scrie-mi.

Zicolorata spunea...

Mami de Alma, alaptezi? Fiindca daca raspunsuleste DA, am cateva sfaturi sa iti dau :)

Anonim spunea...

Uf, nu mai primeste sanul de cand a implinit o luna, asta ca urmare a faptului ca am nascut cezariana din cauza problemelor din timpul sarcinii. Pentru ca laptele meu a intarziat cateva zile, a fost invatata la inceput cu seringa apoi cu biberonul, iar sanul l`a acceptat foarte greu iar dupa o luna nu l`a mai vrut deloc. M`am muls cu pompa ca sa continui sa ii dau laptele matern, insa dupa scurt timp a incetat sa mai curga.
Acum papa Nan1, si ma gandesc ca poate are o sensibilitate la formula asta, asa ca o sa ii dau Nan HA sa vedem daca avem vreun rezultat. Inca nu papa si alimente, medicul a zis ca e prea devreme, abia dupa 4 luni jumate si ma gadesc cu groaza la lucrul asta, pentru ca sigur o sa fie alergica la cateva alimente ca si mine dealtfel. Am sa incerc sa ii dau prize mici si dese, ca sa poata sa asimileze bine si sa nu aiba reactii alergice.
Ma mai gandesc daca nu cumva este o reactie la tratamentul care l`am luat in timpul sarcinii, un tratament pe baza de hormoni...
In fine, ideea era ca vroiam sa stiu daca la voi a mai recidivat DA dupa ce l`ai tratat pe pupic cu crema din reteta de mai sus, insa ma temeam exact de raspunsul care mi l`ai dat... Oricum o sa incerc aceasta crema, eu am norocul ca gargarita mea are abia 3 luni si nu se poate scarpina, poate asta este un avantaj. In ce priveste Advantan am refuzat sa ii mai aplic dupa primele 4 zile, iar la alte creme pe baza de cortizon nici nu ma gandesc, la fel si despre antibiotice.
Iti multumesc pentru raspuns, va pupam.
Mami si Alma

Zicolorata spunea...

Ai grija ca si Neopreolul este tot cortizon.

Eu nu am facut tratament cu hormoni in sarcina si Pupicu tot a facut dermatita atopica. Nu are rost sa te invinovatesti. Si eu m-am invinovatit pt ca eu am astm alergic si sigur m-a mostenit pe mine. Dar nu mai am cum schimba asta.

Cel mai greu este sa te obisnuiesti cu gandul, dupa ce te resemnezi ca asta este, cu asta va luptati, o sa fie mai usor. O sa treaca, ai sa vezi. Stiu ca ti se pare ff mult cand iti spun ca de pe la 3 ani intra in remisie, la fel mi se parea si mie, dar cand vei privi inapoi imi vei da dreptate. Crema asta este f buna pt ca este safe, nu are decat lucruri inofensive in ea (apa de calciu, talc, lanolina, vaselina) dar usuca plagile, nu le da voie sa se suprainfecteze. In paralel ia si un tub cu apa termala, nu neaparat de la Avene, care e f scumpa, e si una romaneasca la fel de buna. Ii dai pe pielicica de mai multe ori pe zi, o ajuta sa se hidrateze pielea.

Baita tb sa ii faci cat mai rar (stiu ca suna aiurea dar asta e recomandarea tuturor medicilor) si cu apa calduta, nu calda fiindca daca e mai calda se intensifica petele.

Mai poti folosi cu succes mixtura mentolata pe care o gasesti la orice farmacie, fie de-a gata, fie preparata in laborator propriu (ar fi mai indicat sa fie preparata in laborator)

Sa nu folosesti biberoane din plastic ci numai din sticla, sau dc nu ai incotro sa le schimbi la 2 saptamani pe cele din plastic mai ales dc le sterilizezi. Ideal ar fi sa nu le folosesti deloc pe cele din plastic.

Pt orice alte lamuriri, sunt aici

Mami de Alma spunea...

Baita ii fac rar, cu apa calduta, cum ne`a recomandat medicul. Acum folosesc un biberon de plastic dupa ce am cautat sa ii schimb tetina la cel de sticla si nu am gasit nici macar un alt biberon de sticla in toata Constanta. E un biberon cu 0% Bisfenol, insa chiar si asa nu intentionez sa il mai folosesc decat o saptamana.
Ma bucur ca textura pielii si`a revenit iar bubitele aproape au disparut, desi a avut al 2`lea puseu, au aparut putine bubite comparativ cu primul. Mai mare sperietura, probabil cremele hidratante au jucat un rol important. Am sa cumpar si apa termala. Inca nu am incercat crema din reteta de la voi, sper nici sa nu fie nevoie.
Sanatate multa!

alexandra spunea...

Buna. Ma poti ajuta, te rog, si pe mine cu detalii despre aceasta reteta de crema. Nu se vede prea bine ce contine. De la ce medic ai luat-o?

Zicolorata spunea...

Pe reteta scrie asa:

Apa de calciu
Apa boraxata
Talc
Vaselina
Lanolina

Reteta este veche, o folosesc de cand am nascut, am primit-o de la o prietena care o primise de la medicul copilului ei. Ea se foloseste in principal pt eritemul fesier. Am dat-o si eu mai departe si nu a existat niciun caz in care sa nu fi fost eficace. Confruntandu-ne cu dermatita atopica, am uns plagile si am observat ca are efect in atenuarea lor.

Diana spunea...

Buna,

In primul rand, multa sanatate Pupicului!

Cat ma bucur ca am gasit blogul tau! Am un bebe de 6 luni si ne confruntam si noi cu dermatita atopica, manifestata mai ales pe obrajori si in spatele urechilor. Au mai aparut bubite si pe trunchi, dar putine. Prima eruptie a fost la 4 luni. Eu am crezut ca e o reactie la frig, asa ca am dat cu tarate, ulei de migdale si mai rau am facut. Apoi, m-am documentat si am chemat pediatrul. A trecut greu cu apa termala si Trixera. De atunci, i-au mai aparut bubite sau zone usor iritate, care treceau dupa cremuire. Pe fata este o zona care de atunci e mai uscata si se tot irita usor. Am avut si noi in prima luna o eruptie, pe care am considerar-o acneea sugarului. A trecut de la sine dupa ceva vreme.
Am inceput diversificarea la aproape 5 luni cu suc de morcov, mar, apoi para pentru ca se constipase(problema de pe la 3 luni) si piure. Apoi, a contactat un rotavirus nenorocit si am stat in spital ceva vreme. Am reinceput diversificarea de 1 saptamana si ceva, iar de cateva zile iar avem probleme. I-am facut supica din morcov, dovlecel si cartof. La inceput am pasat doar morcovul, dar a trebuit sa introduc dupa 2 zile si dovlecelul(predispozitia la constipatie). Apoi, am pus la fiert si putin ardei, dar de pisat doar morcov si dovlecel. Atunci s-a intensificat iritatia. Saptamana trecuta am facut si vaccinul de 4 luni( suntem intarziati la capitolul acesta). Avand in vedere ca medicul ti-a spus ca un aliment poate produce si reactii tardive, poate nu e relevant istoricul nostru. Am considerat,totusi, ca trebuie sa il expun. Te rog, daca poti, sa imi dai cateva directii in ceea ce priveste diversificarea, ca nu mai stiu incotro sa o apuc. Cu pediatrul am discutat si despre diversificare, la primul episod, mi-a trimis material de studiu, dar nu e pentru bebe cu probleme. Iar medicul de familie mi-a zis sa-i introduc galbenusul, asa ca nu imi inspira incredere. Stiu ca, in special, albusul e incriminat de alergii, dar ma inteb nu trebuie prudenta si in cazul galbenusului.Ce e ok sa-i dau? Cum i-ai introdus Pupicului alimentele considerate cu risc mare: ou, carne, lactate,produse cu gluten?

Medicul de la ambulator, care ne-a internat avea si ea o fetita cu probleme. Mi-a spus ca pot incepe diversificare chiar daca are bubite sau zone usor iritate. Atata timp cat nu ii dau alimente alergene, eruptiile le punem pe seama altor factori. Acum, dupa ce am inrosit internetul, sunt tare derutata, mai toate alimentele sunt alergene. Sau consideram doar cele consacrate?

In spital i-au testat nivelul Ig E totale(sunt usor crescute), dar Ig E specifice sunt negative si au concluzionat ca are un usor teren atopic. Pediatrul a spus ca testele nu sunt relevante, la varsta lui.

In ceea ce priveste partea de ingrijire, si eu ii spal rufele cu nuci de sapun. La baita folosim doar o sare de baie de la Topfer. In rest, ce am spus de la avene si o crema Klorane speciala pentru anotimpul rece, hipoalergenica. Oare e nevoie sa il dau cu crema emolienta zilnic, chiar daca pielea arata ok?

Sper sa poti face niste recomandari.Iti multumesc!

Zicolorata spunea...

Buna, Diana

Pielea atopicilor trebuie mereu hidratata, intrucat tendinta specifica este de deshidratare. Prin urmare chiar daca pielicica arata bine, fara eruptii, tb hidratata mai ales iarna. Poti folosi cu incredere crema de galbenele pe tot corpul, insa ai grija sa gasesti un sortiment fara conservanti si fara alte adaosuri, au aparut 1001 de sortimente "imbunatatite", cauta una curata de la Plafar.

Despre iritatia de acum, parerea mea este ca nu diversificarea este de vina, intrucat alimentele pe care le-ai introdus sunt considerate safe, adica fara potential alergenic. mai degraba as crede ca eruptia de acum se datoreaza vaccinului si la Pupicu am observat o accentuare a problemelor dupa vaccin. Reactia intarziata la anumite alimente, cum spui, nu se refera la faptul ca alergia poate apare dupa mai multe zile (in general dc au trecut 3 zile de la un aliment si nu a facut inseamna ca cel putin la momentul acela nu a facut reactie, dc apare la mai mult de 3 zile e clar de la altceva) Problema la atopici e ca pot manca un aliment luni de zile, apoi deodata sa faca reactie la el, prin urmare e foarte greu de ferit.

Noi am inceput diversificarea astfel: am fiert o bucatica de dovlecel, una de cartof si una de morcov, exact ca tine. In primele 3 zile i-am dat doar zeama. In a patra zi i-am pasat in zeama cu pricina morcovul. I-am dat asa 3 zile. Pe urma in zeama am pasat dovlecelul. I-am dat 3 zile. Pe urma am pasat cartoful, i-am dat tot trei zile. Pe urma le-am pasat pe toate 3 si i-am dat iar 3 zile.

De acum inainte am inceput sa ii introduc pe rand cate o leguma. Ii dadeam 3 zile. Dc nu facea reactie, mai introduceam una. Asa am introdus pe rand pastarnac, mazare, broccoli, telina, etc. Rosia a fost ultima, fara coaja si fara seminte.

Carnea i-am introdus-o la 7 luni. La 7 luni jumate galbenusul de ou, mai intai un sfert. La galbenus a facut reactie alergica si i l-am scos, i-am mai dat abia la un an jumate, tot un sfert. A facut iar reactie alergica. Pe la 1 an si 8 luni i-am dat si nu a mai reactionat. Cand ii dai ou, nu ii dai si carne, de regula se da 3 zile 4 zile pe sapt carne, 2 zile ou si o zi niciuna nici alta.

Peste i-am dat la un an si a facut si la peste reactie, de atunci nu i-am mai dat niciodata ca nu am avut incredere in ce gaseam pe piata - pediatra mi-a explicat clar, peste ii dau numai dc e fff proaspat, prins cu cateva ore inainte.

La gluten nu estealergic prin urmare i-am dat linistita de la 6 luni jumate cereale cu iaurt, ii placea foarte mult. In plus el a fost mereu suplu si nu mi-a fostteama ca se ingrasa.

Nu stiu ce sa iti mai spun :) Daca mai ai intrebari, intreaba punctual si promit sa raspund.

Pupici si mult succes!

Diana spunea...

Buna,

Iti multumesc pentru raspuns.

Mai am o mare nedumerire. Cand e in puseu ii introduc alimente noi?La noi a trecut tare greu primul puseu. De fapt, nu am iesit bine din el, ca am intrat in cel de acum. Atunci cum fac diversificarea? Pot sa imi dau seama si in perioada eruptiei cand face reactie la ceva nou? Apar mai multe, in alte zone?

Nu am scos semintele de la dovlecel. Trebuia?

Sper ca nu te stresez prea tare! Din pacate, n-am gasit un medic care sa ma ajute. Imi zic chestii diferite si ma deruteaza si mai rau. Multumesc!

L-am admirat pe Pupicu. Ce mai, suflet de artist! Sa creasca mare si sanatos!

alexandra spunea...

scuze ca te stresez. poti sa-mi spui si cat anume din fiecare ingredient trebuie pentru prepararea cremei. O sa le cer la farmacie sa o faca. Se poate si fara reteta? Multumesc inca o data.

Zicolorata spunea...

Diana, in principiu semintele dovlecelului tb scoase dc sunt f multe, eu nu le-am scos intotdeauna. Teoretic, in puseu nu se introduc alimente noi tocmai pt a evita o noua reactie. In timpul puseului, pana se mai atenueaza petele, schimbi intre ele alimentele pe care le consuma deja.

Fetita ta e alaptata sau hranita cu formula? Pt ca dc e alaptata conteaza f mult si ce consumi tu.

O noua reactie poate insemna aparitia unor pete noi (inmultirea lor) sau agravarea celor existente - se inrosesc, ies in evidenta mai mult, se poate ajunge inclusiv la supurare situatie f grava intrucat se pot suprainfecta.

Nu ma stresezi, ma poti intreba orice, oricand, problema e ca nu intotdeauna pot fi f prompta in raspunsuri.

E valabil pt oricine.

Alexandra, nu ma pricep sa iti spun gramajele Insa dc imi dai o adresa de e-mail iti trimit o copie dupa reteta, am mai trimis la 2 fete din Bucuresti pe e-mail si farmacistele s-au descurcat fara probleme.

Pupici

Zicolorata spunea...

Diana, nu ti-am aprobat comentariul ca sa nu fie vizibila adresa de e-mail. Am trimis reteta. Ar fi fost de preferat sa ii dati copilasului o formula HA. Poate face eruptia tocmai de la lapte. Numai bine si sanatate multa.

diana spunea...

Multumesc tare mult pentru reteta.
Multa sanatate va dorim si voua!

Zicolorata spunea...

Cu placere, Diana!

Alexandra, ti-am trimis si tie reteta.

alexandra spunea...

Buna din nou. Am o nelamurire. Tu ai dat copilului branza calcica? Noi bem nan ha si am incercat sa fac, dar nu iese. Cred ca risc mult daca fac cu lapte din comert, de vaca. Ce zici? Multumiri.

Zicolorata spunea...

Alexandra, da, i-am dat insa nu prea ii placea. Al meu e innebunit dupa iaurt. Branza calcica i-o faceam cu lapte de vaca, luam de la tara de la o sursa sigura. Nu merge cu orice tip de lapte praf, asa am auzit, al meu nu a baut niciodata lapte praf, dupa ce l-am intarcat la un an jumatate a renuntat cu totul la lapte, pana in ziua de azi. Nu stiu ce sa spun, incearca sa vezi ce spune pediatra.

Pupam

alexandra spunea...

Mi-e teama ca se va umple de bube daca ii fac din lapte de vaca. Pediatra zice sa stau pe loc, pentru ca el bea formula hipoalergenica. Al tau a patit ceva dupa ce a papat branzica sau nu aveati probleme cu dermatita atunci?

Zicolorata spunea...

La 6 saptamani i-a aparut prima manifestare a dermatitei. Brnza calcica i-am dat la 7 luni. Nu a reactionat niciodata la branza calcica. Pediatra mi-a explicat ca un copil cu alergie la laptele de vaca nu poate consuma branza de vaci, insa un copil cu intoleranta la lactoza poate primi branza de vaci pt ca prin procedul prin care este facuta, prin coagularea laptelui se elimina lactoza. Tu faci cum crezi si cum iti recomanda medicul. Oricum un copil care are DA nu are neaparat si intoleranta la lactoza sau la gluten.

Roxana Stelea spunea...

Buna seara, sunt mamica unui baietel de 6 saptamani care la fel, are fetisoara plina de asa zisa "acnee a bebelusului" desi e clar ca nu e doar atat... Foarte bune sfaturile, dupa poza Pupicului tau cred ca suferim de acelasi lucru...ceea ce te rog din suflet este sa ma indrumi catre dermatologul de care ai fost multumita sa am si un diagnostic corect.
Multumesc din suflet, lesin de nervi cand ii vad fetisoara plina de bubite, care dispar, reapar mai insistente.........si replica....va trece de la sine

Zicolorata spunea...

Roxana, bine ai venit, imi pare nespus de rau pt ptoblemele cu pielicica lui bebe. Despre dermatolog, nu stiu ce sa iti spun, eu sunt din Constanta si am fost la medic aici, tu nu stiu de unde esti, dc esti tot din Constanta iti ofer cu drag amanunte. Insa indiferent unde si la ce dermatolog ai merge, trebuie sa discerni cu mare grija ceea ceea ce iti spune si mai ales ceea ce iti recomanda, intrucat din pacate cei mai multi se reped sa trateze simptomele recomandand creme cu cortizon care vindeca intr-adevar extrem de repede eruptia insa si efectele adverse sunt pe masura. Cauta un medic in care sa ai incredere pentru a fi sigura si de diagnostic si de tratament. Pe mine ma gasesti aici :)

Roxana Stelea spunea...

Revin cu rugamintea sa ma indrumi catre medicii care te-au ajutat pe tine cu Pupicu ca sunt disperata. Desi vad ca se spune ca vara luam o pauza cu puseele la noi e rau parese de la puful plopilor si de la teii infloriti. Sunt din Constanta pentru ca am uitat sa mentionez. Nu am inceput inca diversificarea, intre timp am facut si vaccinul de 4 luni si este.....plin bebe de bubite, nu mai stiu ce sa fac....HELP!

Zicolorata spunea...

Roxana, pt faptul ca acum are iar probleme este de vina vaccinul, al meu intotdeauna reactiona cu bubite la vaccin. Din pacate cu medicii nu stiu cum sa te ajut, pe al meu l-a vazut dna Dumbrava ca pediatru si dna dr Tudor ca dermatolog. Am ajuns la aceasta din urma intr-un gest disperat in urma unui puseu groaznic.

AM scris aici http://zicolorata.blogspot.com/2010/01/dermatita-atopica-da.html Mai mult decat aceste sfaturi nu iti poate recomanda niciun medic. Daca mergi la dermatolog, iti da cortizon, cu cortizon trece eruptia chiar ff repede insa risti numeroase efecte secundare si faptul ca pe urma nu va mai trece fara. Trebuie sa te inarmezi cu rabdare si sa te resemnezi ca nu ai ce sa ii faci, trebuie sa treaca TIMP. De ex al meu a facut acum un puseu pe picioruse dupa ffff mult timp de cand nu a mai facut si nu imi explic de la ce. CUraj, linisteste-te, din pacate nu exista nicio formula miraculoasa...'

Nr dnei Dumbrava e 0722950950 iar pe dna Tudor o gasesti la Policlinica de la Spit Jud Cta, are si cabinet particular dar nu am nr de tel, noi am fost la ea la spital.

Multa sanatate!

Roxana Stelea spunea...

Multumesc mult ptr raspunsuri, mai ales ca stiu ca sunteti in vacanta. Si eu tot la D-na. dr Tudor am fost dar .....Advantan Milk sa traiasca! sa stau calma ca va trece , copilul e normal, bine dezvoltat sa nu ma crizez inutil....Stii deja durerea mamei....copilul probabil are mancarimi groaznice, si eu sunt asa neputincioasa.....offfffff in rest urmam sfaturile tale: spray apa termala, Cicalfate, Exomega ptr intretinere (Trixera n-a functionat la noi)....am facut si crema in farmacie....nici un rezultat
Multumesc mult ptr sfat am sa merg din nou la Dna Dumbrava (am mai fost cand avea Rares 1 luna din cauza icterului prelungit, de care ea ne-a scapat rapid cu Aconit compus , fara diazepam, lampa cu ultaviolete si alte gogomanii)
Pup si multumesc mult de tot.....

claudia.i spunea...

Buna!am si eu o bebitza de 1 an cu DA,folosesc apa termala,unt shea alpatez,dar nu vrea sa treaca!Acum e plina de bubite rosii(piept,fata)Am observat ca daca este cald afara ii trec mei repede(poate mi se pare mie).Am folosit si noi cortizonul din pacate dar nu mai vreau sa ma intorc la el.Am citit despre extractul de miguri de coacaz negru(cortizon like) oare daca tin eu un tratament de 2-3 luni si trece in lapte nu e bn?cateodata sunt asa disperata cand o vad cum se scarpina!!
Te rog trimite-mi si mie reteta prin mail.(claua22@yahoo.com)
Pupici si sanatate multa!!

Zicolorata spunea...

Claudia, imi pare rău că vă confruntaţi cu asta.

In ceea ce priveşte gemoterapicul extract de muguri de coacăz negru (cortizon natural), nouă medicul homeopat ni l-a recomandat prima dată la vârsta de 1 an, 15 picături în apă de două ori pe zi, timp de 3 luni. La vremea respectivă nu am observat imbunătăţiri, pt că eu voiam să se vindece probabil dintr-o dată, atât de disperată eram. Dimpotrivă, după începerea tratamentului a avut un puseu groaznic.

Informându-mă, mi s-a explicat faptul că este normală reacţia organismului, la iniţierea oricărui tratament homeopatic pe termen mai lung iniţial se remarcă o accentuare a simptomelor ca răspuns al organismului la tratament după care se observă efectele propriu-zise.

Tratamentele homeopate se fac pe termen lung, nu au efect imediat şi de aceea multă lume reunţă la ele fiindcă le sunt înşelate aşteptările (mult prea mari) Adică ceea ce nu s-a rezolvat cu îndelungi tratamente clasice ne aşteptăm să se rezolve de azi pe mâine cu homeopate.

Intreabă neapărat medicul dacă vi-l recomandă şi în ce doză, homeopatele şi gemoterapicele nu au niciun efect dacă nu sunt recomandate de cineva care se pricepe.

Despre reteta de crema adineori am scris un articol pe larg, il poti citi aici http://zicolorata.blogspot.com/2011/08/crema-pentru-iritatii-eritem-dermatita.html

Sper sa fiti cat mai bine si te mai astept!

Anonim spunea...

Buna,

Sunt o mamica disperata care are nevoie de reteta. Am un bebe de 6 luni si ne luptam cu DA pe fata de la 2 luni. Am fost la alergolog si ne-a dat hidorcortizon :(( i-am aplicat o data si imi pare rau. Noi o tinem in frau cu topialyze si cicalfat (recomandate de dermatolog care nu vrea sa auda de cortizon), acum am cumparat si trixera.Pielea nu e rosie dar e aspra, de o sapatamana are o viroza eruptiva cu febra si am cam neglijat fata. Astazi am obs ca are puncte rosii in jurul guritei, sper sa dispara repede fara sa avem nevoie de cortizon.

Te rog mult sa ma ajuti cu reteta daca se mai poate.

Adresa mea este: ana_maria939@yahoo.com

Multumesc!

Zicolorata spunea...

Ana Maria, sigur ca se mai poate. Si ca sa fie si mai simplu, fiindca reteta nu se distinge prea bine, poti citi aici http://zicolorata.blogspot.com/2011/08/crema-pentru-iritatii-eritem-dermatita.html

Ai ingredientele si cantitatile necesare pe care mi le-a dat farmacista si te poti duce la orice laborator ca sa ti-o prepare.

Multa sanatate!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...